گزارشات و مطالب واحد:


حفاظت پرسنلی


تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۷

بخشی از وظایف حفاظت پرسنلی عبارت است از:

·         نظارت بر اجراي دستورالعمل‌هاي ابلاغي و مشاركت در اجراي آیين‌نامه و دستورالعمل‌ها و پيگيري تخلفات پرسنلي.

·         ارائه خدمات اطلاعاتي در زمينه عوامل ايجاد نارضايتي در مردم و كاركنان به مدير مربوطه.

·         انجام اقدامات لازم براي صدور كارت شناسايي با هماهنگي دفتر مركزي حراست.

·         ارائه خدمات آموزشي به کلیه پرسنل، مشاغل حساس و نیروهای حفاظت فيزيكي.

·         تهيه و راه‌اندازي سيستم مكانيزه حفاظت پرسنلي و دبيرخانه محرمانه جهت تسريع در دستيابي اطلاعات.

·         تشكيل پرونده حفاظت پرسنلي و ايجاد بايگاني و دبيرخانه محرمانه به منظور دريافت، ثبت و صدور كليه نامه‌هاي طبقه‌بندي شده.

·         تحقيق و بررسي پرونده ها و گزارشات واصله پرسنلي.

·         بررسی و تعیین صلاحیت پرسنل و اعلام نظر جهت انتصاب افراد در مشاغل حساس.

·         شناسایی افراد متهعد و متخصص شایسته و ارتقای آن‌ها.

·         تعیین صلاحیت پیمانکاران.

·         شناسایی فرصت‌ها، تهدیدها، تخلفات و آسیب‌ها.

·         دعوت و ارشاد افراد براساس وظایف محوله.