گزارشات و مطالب واحد:
حفاظت پرسنلی
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
بخشی از وظایف حفاظت پرسنلی عبارت است از:
· نظارت بر اجراي دستورالعملهاي ابلاغي و مشاركت در اجراي آیيننامه و دستورالعملها و پيگيري تخلفات پرسنلي.
· ارائه خدمات اطلاعاتي در زمينه عوامل ايجاد نارضايتي در مردم و كاركنان به مدير مربوطه.
· انجام اقدامات لازم براي صدور كارت شناسايي با هماهنگي دفتر مركزي حراست.
· ارائه خدمات آموزشي به کلیه پرسنل، مشاغل حساس و نیروهای حفاظت فيزيكي.
· تهيه و راهاندازي سيستم مكانيزه حفاظت پرسنلي و دبيرخانه محرمانه جهت تسريع در دستيابي اطلاعات.
· تشكيل پرونده حفاظت پرسنلي و ايجاد بايگاني و دبيرخانه محرمانه به منظور دريافت، ثبت و صدور كليه نامههاي طبقهبندي شده.
· تحقيق و بررسي پرونده ها و گزارشات واصله پرسنلي.
· بررسی و تعیین صلاحیت پرسنل و اعلام نظر جهت انتصاب افراد در مشاغل حساس.
· شناسایی افراد متهعد و متخصص شایسته و ارتقای آنها.
· تعیین صلاحیت پیمانکاران.
· شناسایی فرصتها، تهدیدها، تخلفات و آسیبها.
· دعوت و ارشاد افراد براساس وظایف محوله.